Veelgestelde vragen

Producten

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog back in stock?
Jammer dat jouw maat niet meer op voorraad is! We doen ons uiterste best om uitverkochte artikelen opnieuw aan te vullen. Volg ons op social media om het laatste nieuws rondom restocks niet te missen. 
    
Hoe vallen de items qua pasvorm?
Indien een item anders valt dan de normale pasvorm, dan staat dit altijd in de beschrijving bij het artikel aangegeven. Tevens adviseren we hier ook wanneer je liever voor een wat meer oversized pasvorm gaat. Lees deze dus goed! Heb je toch een vraag over de pasvorm van een specifiek product? Stuur dan een email naar info@tesstudio.nl    
     

Bestelling

Kan ik na het plaatsen van een bestelling deze nog aanpassen / annuleren?
Wanneer je jouw bestelling wilt aanpassen of annuleren, stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar info@tesstudio.nl en we gaan kijken wat we voor jou kunnen betekenen. Helaas kunnen we geen garanties geven en wanneer jouw bestelling al in behandeling is genomen, is het niet meer mogelijk om deze aan te passen of te annuleren.
    
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Het kan soms afhankelijk van je mail provider even duren voordat je deze ontvangt. Wanneer je deze niet hebt ontvangen vragen we je eerst goed de spam folder / ongewenste email folder te checken. Nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een email naar info@tesstudio.nl en we helpen je graag verder.
      

Account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Indien je jouw wachtwoord bent vergeten klik je rechts bovenin op het account icoontje. Vervolgens klik je bij account op ‘wachtwoord vergeten?’. Vervolgens sturen we je een e-mail met verdere instructies voor het opnieuw instellen van jouw accountwachtwoord.
    

Betalen

Wat zijn de betaalmethoden bij TES STUDIO?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
  • PayPal
  • Creditcard (VISA/MasterCard/Amex)
  • Ideal (Mollie)
  • Bancontact (Mollie)
  • KBC / CBC Payment Button (Mollie)

Verzending

Wat zijn de verzendkosten bij TES STUDIO?
De verzendkosten bedragen:   
      
Nederland
€ 4,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,- 
        
België
€ 8,- voor bestellingen onder de € 75,-
€ 3,95 voor bestellingen vanaf € 75,- 
       
Naar welke landen versturen jullie?
Wij versturen pakketten naar adressen in Nederland en België.
    
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wij verzenden via PostNL en altijd via pakket. Hierdoor heb je altijd de mogelijkheid om je zending te volgen via de track & trace code welke je ontvangt in de verzendbevestiging e-mail.  
    
Wanneer wordt mijn bestelling opgestuurd?
Zodra je een bestelling plaatst, ontvang je een orderbevestiging in je mailbox. Wij gaan voor je aan de slag en doen zorgvuldig ons best de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden geplaatst, worden binnen 1 tot 2 werkdagen thuisbezorgd.
   

Levering 

Mijn pakketje word vandaag bezorgd maar ik ben niet thuis. Wat nu?
Geen probleem. De PostNL bezorger zal altijd een briefje in de bus doen met de te ondernemen stappen om jouw pakket alsnog in ontvangst te nemen (postNL punt, afgeleverd bij de buren, volgende dag een nieuwe poging etc.)
    

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
We bieden je 2 mogelijkheden aan om het pakket te retourneren:
  1. Via ons eigen retourportaal (handig!)
  2. Via eigen gekozen verzendbedrijf

De te ondernemen stappen staan in detail uitgelegd op onze retourpagina.

Wat zijn de voorwaarden wanneer ik een item wil retourneren? 
Artikel(en) die worden teruggestuurd dienen te voldoen aan onderstaande voorwaarden:
  • Artikel(en) dienen in originele staat te verkeren, met de originele labels er nog aan.
  • Artikel(en) mogen niet gedragen zijn of vlekken hebben van make-up, zweet of andere vlekken.
  • Artikel(en) dienen binnen 30 dagen na ontvangst te worden geretourneerd.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Wat als ik mijn retour te laat terugstuur of als deze niet voldoet aan de voorwaarden?
Helaas kunnen we jouw retour dan niet accepteren en wordt jouw geld niet teruggestort. Hoe de afhandeling hiervan exact zal zijn, verschilt per situatie (product terugsturen, kortingscode, gedeeltelijke restitutie etc.).

Ik zie dat mijn retour is geleverd in maar ik hoor nog niks, wat nu?
Retouren worden bij ons altijd binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling genomen. Via de track & trace pagina van jouw verstuurde retour kan je in de gaten houden wanneer jouw pakket bij ons aangekomen is. 
   
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Verzendkosten voor je retour worden niet door ons vergoed.
     
Retourneren vanuit Nederland (PostNL) | €5,95
Retourpakket vanuit België (PostNL) | €5,95
   

Via het verzendportaal betaal je €5,95 voor een retourzending. Je maakt hierbij gebruik van onze voordelige PostNL tarieven (gewoonlijk als consument €6,75). Dit is een pakket inclusief Track & Trace code. De kosten worden in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag. 

Wanneer je ervoor kiest zelf het pakket retour te sturen, dan zijn de kosten afhankelijk van de door jou gekozen verzendpartij. Wanneer je een artikel retourneert en het raakt zoek, zijn wij niet verantwoordelijk en kunnen we je geretourneerde artikel(en) niet terugbetalen.

Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel of maat?
Wil je uw product ruilen? Dat kan! Op de retourpagina staat uitgelegd hoe je dit heel gemakkelijk doet via ons retourportaal. Off neem contact op met info@tesstudio.nl. 

Krijg ik het aankoopbedrag teruggestort?
Uiteraard krijg jij het aankoopbedrag van de geretourneerde items teruggestort. Ook de verzendkosten storten we naar je terug. Let op, de kosten voor retour zijn voor jouw eigen rekening. Indien je via ons eigen retourportaal een retourzending doet, houden wij €5,95 in van het terug te storten bedrag.  
     
Worden de retour verzendkosten vergoed?
Helaas worden de retour verzendkosten niet door ons vergoed.
   

Fouten / defecten

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?
Allereerst, onze excuses! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gaan we voor je oplossen. We vragen je om a.u.b. een mail te sturen naar info@tesstudio.nl met de informatie. Zo nodig ook graag met foto’s van de beschadiging.
    
Ik heb een verkeerd bedrag teruggestort gekregen, wat moet ik doen?
Allereerst, onze excuses! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gaan we voor je oplossen. We vragen je om a.u.b. een mail te sturen naar info@tesstudio.nl zodat wij dit zo snel mogelijk op kunnen pakken.  
   

Garantie

Wat zijn de garantievoorwaarden en het garantietermijn?
Wij hanteren een garantietermijn van 30 dagen na aankoop.
Onderstaande klachten vallen niet onder de garantie:
  1. Uitzonderlijke slijtage 
  2. Beschadiging door nalatigheid of door het niet houden aan de wasvoorschriften
  3. Batterijen
  4. Water, val of stootslijtage
  5. Verkleuring van sieraden